• پشتیبانی 24 ساعته
09198091454

انواع نمد صنعتی

انواع نمد صنعتی

جدول عنوان ها

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این کالا با شماره 09198091454 تماس بگیرید

Category

توضیحات

انواع نمد صنعتی برای دماهای 35- تا 90 درجه سانتیگراد خوب است، آنها با استاندارد BS4060:2006 تولید می شوند و به خوبی تجزیه می شوند و آنها را به انتخابی واضح برای سلامت سیاره ما تبدیل می کند.

تولید مدرن دارای مواد متنوعی است، اما تعداد کمی از محصولات می توانند خود را به طیف وسیع تری از کاربردها، از جمله کنترل مایعات، آب بندی، آکوستیک، تزئینات، رطوبت و جداسازی، استفاده کنند. بسته به تراکم، انواع نمد صنعتی را می توان برش داد، شکل داد، سوراخ کرد، چرخانده و شکل داد تا قسمت مورد نیاز تولید شود و ماده ای است که نباید از آن غافل شد.

 

کاربرد:

ماهیت انواع نمد صنعتی باعث شده است که در بخش‌های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار گیرد: ویژگی‌های فیزیکی آن و امکان جفت شدن آن با مواد دیگر و همچنین قابلیت سوراخ‌پذیری کامل در اشکالی که با طراحی مشخص می‌شوند، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.

برخی از زمینه های استفاده:

• واشر و اقلام صنعتی
• اسلب برای صنعت دباغی
• صنعت فولاد
• صنعت خودرو
• دیسک برای تمیز کردن و پرداخت سنگ مرمر و فلزات
• صنعت کفش
• پیروتکنیک
• پدهای زین
• مبلمان

 

ضخامت های نمدی صنعتی:

این نوع نمد به دو صورت رولی و ورقی در ضخامت های 1.5 تا 30 میلیمتر و عرض های 150 تا 200 سانتیمتر بصورت انبوه تولید می شود. بدیهی است مناسب ترین ضخامت برای ساخت قطعات نمدی بسته به نوع کاربری و محیطی که در آن استفاده می شود کاملا متفاوت خواهد بود.

آنچه آمارهای کارشناسان فعال در حوزه نسوز نشان می دهد حاکی از آن است که در پنج سال گذشته بیشترین استفاده از نمد صنعتی برای تهیه انواع واشر و غبارگیر بوده است. از این آمار می توان  نتیجه گرفت که رونق تولید در صنعت خودرو چه میزان رو به رشد و افزایش است.

نمدهای ما در قطعات برش خورده، تکه های دوخته شده و همچنین به صورت رول موجود است.برای تمام اطلاعات تکمیلی مربوط به پیشنهاد ما در انواع نمد صنعتی، در تماس با ما از طریق تلفن یا از طریق این وب سایت دریغ نکنید.

 

 

 

خواص اصلی نمد صنعتی :

۱- در صورت برداشتن سطحی از نمد در ساختار همگن این نوع نمد موجبمی شود ، قطعه ای مشابه بدون ایجاد مشکلات آزاردهنده تعویض شود.

۲- ساختار الیافی این نوع نمد که قادر است مایعات را در مسیرهای مویرگی مختلف جذب و انتقال دهد و مایعات معلق در گازها (مانند مه) یا جامدات را به طور موثر فیلتر کند.

۳- انعطاف پذیری و اطمینان از برگشت پذیری عالی به ابعاد اولیه آن پس از فشرده سازی.

۴- جذب انرژی های بالا مانند ارتعاشات یا انرژی صوتی.

۵- قابلیت جلوگیری از انرژی حرارتی که از دیگر ویژگی های نمد صنعتی می باشد.

۶- در شرایطی با تراکم بالا و همچنین شرایط سخت با برش و یا به صورت ماشینکاری درابعاد مختلف قابلیت  استفاده را دارا می باشد.

۷-  نقطه اشتعال نمد صنعتی به بیش از 500 درجه سانتیگراد بالا می باشد که از دیگر مزایا و ویژگی های آن است.

۸-تمامی خواص و ویژگی های  اصلی خود را در دمای بین ( ۴۰ –  تا  ۵۰۰+ ) درجه ی سانتی گراد حفظ می کند

۹- می تواند در اشعه ماورا بنفش و حلال های غیر غطبی و سایر شایط خاص بدون آسیب قرار بگیرد.

۱۰- نسبت به  اکسیداسیون پاسخی عالی و واکنشی به موقع  را ارائه می دهد.

۱۱-قابل استفاده برای انتقال صدا با سرعت کنترل شده و بهینه سازی و جلوگیری از صداهای منحرف کننده و نویز محیط.

 

همچنین ناگفته نماند که به جهت آنکه از ترکیبات پشم درساخت این نوع نمدها استفاده می شود، در هر دو حالت مرطوب دارای ضریب اصطکاک ثابتی هستند.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انواع نمد صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *