• پشتیبانی 24 ساعته
09198091454

ورق نسوز کلینگرایت

ورق نسوز کلینگرایت

جدول عنوان ها

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این کالا با شماره 09198091454 تماس بگیرید

توضیحات

صفحات نسوز در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و از پرمصرف ترین مواد نسوز هستند. یکی از پرکاربردترین آنها ورق نسوز کلینگرایت است. ورق نسوز کلینگرایت از پودر آزبست که قدیمی ترین ماده نسوز است و همچنین انواع رزین های لاستیکی مانند:

در حال حاضر ورق نسوز کلینگرایت یا ورق کلینگرایت همانند نمونه های مختلف ورق های نسوز در صنایع زیادی کارایی بسیار فراوانی دارد. ورق کلینگریت یکی از مهم ترین ورق های نسوز در بازار محصولات نسوز است. قابل ذکر است که امروزه  ورق کلینگرایت  در گروه مهم ترین، کاربردی ترین و همچنین از پرفروش ترین ورق های نسوز شده است.

هم اکنون انواع ورق نسوز کلینگرایت از بصورت ساده ، ساده آغشته به گرافیت ، ورق کلینگریت مسلح به سیم ، ورق نسوز کلینگرایت مسلح به سیم آغشته به گرافیت در صنایع نسوز ایرانیان موجود می باشد و می توانید  و بنا بر نیاز و درخواست خود  این ورق های کاربردی را از برندهای معروف جهانی از جمله Klinger , Frenzelit , Ferolite , Tesnit , Temac , Hecker و… از ما استعلام بگیرید و ثبت سفارش دهید.

اگر در جاهای دیگر نام ورق نسوز واشر، یا ورق نسوز کلینگریت و یا ورق کلینگریت را شنیدید، منظور همه یک چیز است و درواقع نام های دیگری هستند که با آن ورق نسوز واشر را عرضه می کنند و هیچ تفاوتی از نظر ماهیت اصلی با یکدیگر ندارند.

 

ساختار اصلی در تولید  ورق نسوز کلینگرایت

کارشناسان ساختار این نوع ورق ها ی نسوز را بصورت پیچیده و مرموز توصیف کرده اند. ورق های کلینگرایت از ترکیب پودر آزبست با رزین های لاستیکی NBR، SBR و چندین رزین دیگر ساخته می شوند. این رزین ها و مواد مخفیانه و محرمانه با هم ترکیب شده و ساختار این ورق را تشکیل می دهند. در واقع وجود این رزین های لاستیکی باعث انعطاف بهتر این ورق می شود. پودر آزبست به کار رفته در ساختار این ورق نیز به مقاومت در برابر حرارت آب بندی این محصول کمک می کند.

البته ناگفته نماند که نوعی ورق کلینگرایت وجود دارد که بدون ترکیبات آزبست تهیه می شود. همانطور که می دانید آزبست یک ماده معدنی است که از دوران باستان به عنوان یک ماده نسوز استفاده می شده است. آزبست خطرات زیادی برای سلامتی دارد و اثرات نامطلوب آن گزارش شده است. البته در صورت عدم تماس مستقیم افراد با آزبست یا ترکیبات آن، استفاده از آن پاک می شود.

سی سال پیش، استفاده از آزبست به دلیل سرطان زا بودن آن توسط سازمان بهداشت جهانی ممنوع شد. متاسفانه این ماده به دلیل خواص صنعتی فراوانی که دارد همچنان به کشورهای مختلف صادر و مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل است که امروزه کلینگرایت نسوز بدون آزبست نیز تولید می شود.

 

انواع ورق نسوز کلینگرایت

در ابتدا دسته بندی انواع ورق نسوز واشر به دو دسته اصلی سیم دار و بدون سیم می باشد که این ها خود در چهار مورد متفاوت تولید می شوند.

۱- ورق نسوز کلینگریت سیم دار

 

این ورق از مواد ذکر شده در بالا به اضافه لایه های سیم فولادی تشکیل شده است. در واقع برای استحکام مکانیکی بیشتر در ساختار این محصول از لایه های مفتولی در ساختار این نوع ورق ها استفاده شده است.ورق نسوز طناب دار کلینگرایت تا 580 درجه سانتیگراد گرما را تحمل می کند و بسیار مورد علاقه صنعتگران است.

۲- ورق نسوز کلینگریت بدون سیم

این نوع ورق ضد اشتعال حاوی مواد فوق منهای نخ در ساختار اصلی خود می باشد. این رایج ترین نوع ورق های مقاوم در برابر شعله است. تحمل حرارتی ورق ضد شعله شارژی کلینگرایت تا دمای 550 درجه سانتیگراد است و کاربردهای بسیار متفاوتی دارد.

 

۳- ورق نسوز کلینگریت سیم دار گرافیتی

این نوع محصول از همان مواد صفحه نسوز کلینگریت سیمی ساخته شده است با این تفاوت که لایه ای از گرافیت نیز روی سطح آن کشیده شده است. این لایه گرافیت به آن اجازه می دهد تا گرمای بیشتری را نسبت به مدل بی سیم خود تحمل کند. آستانه تحمل حرارتی کلینگرایت با ورق نسوز سیم گرافیتی تا 650 درجه سانتیگراد می باشد. بر اساس این تحمل حرارتی بالا، مهمترین نوع ورق های نسوز کلینگرایت محسوب می شود. این ورق یکی از پرفروش ترین انواع ورق های نسوز است و گفته می شود در صنایع مختلف حرف اول را می زند.

 

کاربرد های ورق نسوز کلینگرایت :

– جهت ستولید و ساخت واشر و فلنج مناسب برای دستگاه های بخار و آب بندی

در محیط های حاوی روغن داغ برای عایق کاری مناسب است

– برای آب بندی انواع دستگاه های روغنی کاربردی است

– برای تولیدات انواع واشرهایی که سروکارشان با  آب است بسیار مفید است.

– در  تولید واشر ضد بنزین مناسب

– مفید برای ساخت انواع واشر برای نیروگاه ها

– برای تولید انواع واشر مناسب  جهت سکوهای نفتی ایده آل است.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق نسوز کلینگرایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *